Většina e-shopů používá plastové obálky s potiskem – a co vy?

Dobám, kdy e-shopy odesílaly své zboží v tom, co měly zrovna po ruce, pravděpodobně již definitivně odzvonilo. Žádný zákazník již není zvědavý na to, aby mu přišla zásilka v polorozpadlé papírové krabici, ve které bylo předtím bůhvíco. Pokud takovou zásilku dostane, pravděpodobně si již v podobném e-shopu nikdy nic neobjedná. Proto stále více obchodníků používá obaly, které jsou nejen vysoce praktické, ale také skvěle reprezentují jejich firmu, jako například plastové obálky pro e-shopy.

Zákazníci od vás očekávají zboží v kvalitním obalu – řešením jsou plastové obálky

Velkou výhodou plastových obálek je totiž možnost reklamního potisku – u specializované firmy, jako je například BlueArrow.cz, si je můžete opatřit celoplošným barevným potiskem, který je promění na poutavé reklamní předměty, jež si každý zapamatuje. U BlueArrow.cz si můžete vybrat z různých rozměrů a tvarů plastových obálek, které uspokojí každého majitele e-shopu. Používají kvalitní odolný flexotisk, který zajistí, že vaše obálky budou vypadat skutečně úchvatně. Plastová obálka s potiskem funguje jako malý billboard – během celé přepravy každý uvidí vaše logo či reklamní slogan, což zvýší povědomí o vaší značce a přivede vám nové zákazníky.

Nezůstávejte stranou ekologického trendu

Současní zákazníci již nepreferují pouze kvalitu výrobků. Stále více se zajímají také o to, zdali se firma chová společensky zodpovědně a tomu pak přizpůsobují svá nákupní rozhodnutí. Co to znamená – pokud pro zasílání použijete ekologické LDPE obálky z recyklovaného polyetylénu, dáváte tím najevo, že ochranu přírody podporujete nejen prázdnými hesly, ale skutečnými činy – a to je pro mnoho současných ekologicky zaměřených zákazníků jasný signál, proč nakoupit právě u vaší firmy.

Publikováno: 28. 07. 2021

Kategorie: Tipy

Autor: Romana Dohnalová